Προβολή της Χίου στη γαλλική Le Monde και στο γερμανικό DPA

0

Μετά τη διοργάνωση δημοσιογραφικής αποστολής από το Greentraveller της Μεγάλης Βρετανίας, συνεχίζεται το πρόγραμμα press trips στη Χίο, με σκοπό την προβολή του νησιού μας μέσα από ρεπορτάζ και αφιερώματα σε ευρωπαϊκά μέσα και μέσα ειδικού τουρισμού

Την εβδομάδα που πέρασε, το Τμήμα Τουρισμού Π.Ε. Χίου διοργάνωσε σε συνεργασία με την Marketing Greece φιλοξενία δύο δημοσιογράφων από μεγάλα ευρωπαϊκά μέσα. Συγκεκριμένα, από 24 έως 28/9/2015 επισκέφθηκαν τη Χίο ο επικεφαλής για το ρεπορτάζ γαστρονομίας της γαλλικής εφημερίδας Le Monde, κ. Stéphane Davet, και η κ. Verena Wolff, η οποία εκπροσωπεί το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων DPA. Το κύριο ενδιαφέρον τους ήταν η μαστίχα, οπότε το πρώτο μέρος του προγράμματος κινήθηκε γύρω από την μαστιχοκαλλιέργεια, την επεξεργασία και τα προϊόντα, αλλά και τον πολιτισμό της μαστίχας. Επισκέφθηκαν τα Μεστά και το Πυργί, όπου ενημερώθηκαν για τα στάδια της μαστιχοκαλλιέργειας και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με κατοίκους των χωριών και μαστιχοπαραγωγούς. Ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, όπου και μίλησαν με τον Προϊστάμενο παραγωγικών μονάδων, Έρευνας και Ανάπτυξης κ. Ηλία Σμυρνιούδη. Τέλος, σε συνεργασία με τη Mediterra και τα Mastihashop, οργανώθηκε μία επίδειξη γαστρονομίας με μαστίχα με τον σεφ κ. Νίκο Κωνσταντουλάκη.

Επισκέφθηκαν επίσης τον Κάμπο, μια ποτοποιία, όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ούζο και λικέρ μαστίχας, αλλά και οινοποιεία στην περιοχή της Αμανής. Στόχος του προγράμματος ήταν πέρα από τη μαστίχα, να γνωρίσουν και άλλα παραδοσιακά προϊόντα του τόπου μας, όπως το ούζο, τα εσπεριδοειδή και το κρασί.

Το Τμήμα Τουρισμού της Π.Ε. Χίου ευχαριστεί όλους όσους συνέβαλαν στη φιλοξενία των δύο δημοσιογράφων. Η προθυμία όλων των συμμετεχόντων για προσφορά και ενημέρωση των φιλοξενούμενων και το συνολικό πρόγραμμα απέσπασε θετικότατες εντυπώσεις από τους δύο δημοσιογράφους, γεγονός που μας δημιουργεί αισιοδοξία για ανάλογη προβολή στα μέσα τους.

Κλείνοντας σημειώνουμε ότι η επένδυση σε τέτοιου είδους δράσεις, μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα από πλευράς προβολής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η Le Monde είναι γνωστή γαλλική εφημερίδα υψηλής ποιότητας και εθνικής εμβέλειας, με κυκλοφορία μεγαλύτερη των 270.000 αντιτύπων ημερησίως και αναγνώστες που ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια.

Άφησε σχόλιο