Τα Mastihashops στην έκθεση Branding Heritage

0

H Μαστίχα παρουσιάζεται στην έκθεση δημιουργών και brands που παράγουν προϊόντα με πολιτισμική αξία στο Ζάππειο

Το Branding Heritage σε μια προσπάθεια ανάδειξης της αρχαιοελληνικής κληρονομιάς στη σύγχρονη δημιουργία παρουσιάζει τη Μαστίχα Χίου και τα Μastihashop σε μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις για τον Τουρισμό, στο Ζάππειο Μέγαρο στα πλαίσια της διοργάνωσης του Υπουργείου Τουρισμού για την φιλοξενία 500 Αμερικανικών τουριστικών γραφείων.

Η πρόσφατη αναγνώριση της Μαστίχας ως φυσικό φάρμακο από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων αλλάζει τα δεδομένα και την δυναμική του μοναδικού αυτού ελληνικού πανάρχαιου προϊόντος. Mε τις μοναδικές ιδιότητες της, η μαστίχα συγκαταλέγεται στα πιο «δυνατά» χαρτιά της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Μανδάλα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Medittera, «η Μαστίχα ταξιδεύει στις πέντε ηπείρους με ιδιαίτερη επιτυχία. Η εδραίωση στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας είναι ένα στοίχημα που έχει κερδηθεί. Εκεί τη χρησιμοποιούν για να αρωματίζουν τα ρούχα και τους χώρους που διαμένουν. Σε πολλά κράτη πιστεύεται ότι είναι δείγμα καλοτυχίας γι’ αυτό και θυμιατίζουν με μαστίχα στους γάμους. Στην Τουρκία, τη Κύπρο, τον Λίβανο και το Ισραήλ χρησιμοποιείται στη μαγειρική, τη ζαχαροπλαστική και την αρτοποιία. Στις χώρες του Κόλπου και της Β. Αφρικής, χρησιμοποιείται σε φαγητά όπως το ρύζι. Στην Αμερική εξάγονται περίπου 10 τόνοι και οι πελάτες είναι αυστηρά φαρμακοβιομηχανίες (συμπληρώματα διατροφής, χειρουργικά νήματα, επιθέματα για εγκαύματα), ενώ στη Ν. Κορέα και την Ιαπωνία εξάγεται κυρίως για προϊόντα στοματικής υγιεινής και συμπληρώματα διατροφής».

Η έκθεση Athens – Asta Destination Expo άνοιξε τις πύλες της στις 15 Απριλίου και θα είναι ανοιχτή μέχρι σήμερα 17 Απριλίου 2018.

Άφησε σχόλιο