Μεταφορές – Λιμάνι – Αεροδρόμιο: Οι θέσεις των υποψηφίων συνδυασμών

0

Συνεχίζουμε την παρουσίαση των θέσεων όλων των συνδυασμών για τα σημαντικότερα θέματα που αντιμετωπίζουμε στη Χίο. 3η κατά σειρά ερώτηση για τις συγκοινωνίες, που τόσο μας έχουν ταλαιπωρήσει τα τελευταία χρόνια και τις υποδομές για τις οποίες έχει γίνει πολύ κουβέντα το τελευταίο διάστημα.

Ποιές είναι οι προτάσεις σας για τη βελτίωση των ακτοπλοϊκών και αεροπορικών μεταφορών, τόσο με το κέντρο (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) όσο και με τα γύρω νησιά; Ποιά η άποψή σας για το μέλλον του αεροδρομίου Χίου; Υιοθετείτε την εκμετάλλευση του λιμανιού της Χίου από το ΤΑΙΠΕΔ; Πιστεύετε στην αναγκαιότητα ενός νέου λιμανιού παρόλο που η χρηματοδότηση του δεν είναι επιλέξιμη από το νέο ΕΣΠΑ;

Πρωτοβουλία για τη Χίο
  • Όσο τείνουν να δημιουργούνται οριακές και μονοπωλιακές καταστάσεις, τόσο το κράτος πρέπει να παρεμβαίνει, για να προφυλάσσει τοπική οικονομία και κοινωνία
  • Επέκταση του αεροδιαδρόμου στις απαλλοτριωθείσες περιοχές και εγκαταστάσεων με βάση τον νεώτερο, μικρότερης κλίμακας σχεδιασμό του έργου
  • Δεν είμαστε αντίθετοι στη δημιουργία καλύτερων συνθηκών ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής, είτε αυτές δημιουργηθούν με δημόσια είτε με ιδιωτική χρηματοδότηση
  • Δεν γνωρίζουμε τις επιπτώσεις στη λειτουργικότητα της χερσαίας ζώνης από τη δημιουργία μαρίνας εντός του λιμανιού
  • Το λιμάνι των Μεστών παραμένει ημιτελές. Λάθος η δημιουργία νέου λιμανιού

Ολόκληρη η απάντηση του συνδυασμού του Μανώλη Βουρνού

Χιακή Συμπολιτεία
  • Δήμος και κυβέρνηση δεν κάνουν κάτι ουσιαστικό για το μονοπώλιο των εταιρειών σε αέρα και θάλασσα που ρυθμίζουν τιμές και συχνότητα δρομολογίων βάσει συμφερόντων τους
  • Προτείνουμε να εκσυγχρονισθούν κτίρια και χώροι υποδοχής, οι χώροι παραμονής αεροσκαφών και τάπητας προσγειώσεων – απογειώσεων και μόνο προς Βορρά να αφαιρεθούν κάποια εμπόδια που ήδη έχουν απαλλοτριωθεί
  • Είμαστε αντίθετοι στην εκχώρηση τμήματος του λιμανιού στο ΤΑΙΠΕΔ
  • Νέο λιμάνι υπάρχει και βρίσκεται στα Μεστά για το οποίο έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ χωρίς να ολοκληρωθεί.
  • Αποπροσανατολιστική η συνέχιση της διεκδίκησης για ακόμα ένα φαραωνικό έργο, την κατασκευή λιμένα στο Κοντάρι

Ολόκληρη η απάντηση του συνδυασμού της Ερμιόνης Φρεζούλη

Ανασυγκρότηση και Πρόοδος
  • Το ενδονησιωτικό δίκτυο είναι απαραίτητο να εξυπηρετείται από καθημερινά δρομολόγια – τόσο αεροπορικά όσο και ακτοπλοικά – είτε αυτά επιδοτούνται είτε όχι
  • Αν προστεθούν 300m αεροδιαδρόμων προς βορρά, τα οποία έχουν ήδη απαλλοτριωθεί, θα γίνει το πρώτο βήμα για την ολοκληρωμένη αεροπορική σύνδεση του νησιού
  • Αποδεκτή οποιαδήποτε επένδυση στο λιμάνι της Χίου – είτε έρχεται από το ΤΑΙΠΕΔ είτε όχι – αρκεί να προϋποθέτει την ταυτόχρονη εκμετάλλευση της μαρίνας Καστέλλου
  • Όσοι αγαπούν αυτό τον τόπο, θα επιθυμούσαν ένα ολοκαίνουργιο λιμάνι, όμως η παρούσα οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει
  • Προέκταση του παρόντος λιμανιού με ένα τεχνητό μόλο, έξω απο το υπάρχον λιμάνι

Ολόκληρη η απάντηση του συνδυασμού του Παντελή Βρουλή

Λαϊκή Συσπείρωση
  • Μόνο ένας δημόσιος κρατικός φορέας, θα εξασφαλίσει σύγχρονα ασφαλή πλοία και αεροπλάνα, συστηματική εξυπηρέτηση των νησιών όλο το χρόνο, φτηνά εισιτήρια κ.ά.
  • Μείωση 50% των εισιτηρίων σε αεροπλάνα και καράβια και κατάργηση των φόρων σε αεροδρόμια και λιμάνια
  • Όχι στο ξεπούλημα Λιμανιών κι αεροδρομίων στο ΤΑΙΠΕΔ που πρέπει να είναι περιουσία του ελληνικού λαού
  • Εκσυγχρονισμός υπαρχουσών λιμενικών και αεροπορικών υποδομών
  • Αναβάθμιση λιμένα Μεστών ως πύλη που θα συνδέει το νησί με την ηπειρωτική Ελλάδα και διαμετακομιστικό κέντρο με άλλες χώρες (Τουρκία)

Ολόκληρη η απάντηση του συνδυασμού του Μάρκου Σκούφαλου

Όλοι μαζί για τη Χίο μας
  • Το αεροδρόμιο είναι ζήτημα κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη της Χίου και κατά την εκτίμησή μας, το πρόβλημα του θα επιλυθεί μέσα στην επόμενη 5ετία
  • Απαιτούμε να επανέλθουν τα καθημερινά δρομολόγια των πλοίων, όπως ήταν το προηγούμενο διάστημα
  • Λάθος η εκμετάλλευση του λιμένα από το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά δυστυχώς δεν ερωτηθήκαμε
  • Η Μαρίνα του Καστέλου, μπορεί να παραχωρηθεί σε ιδιώτες και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά και συμπληρωματικά στη μαρίνα της γείτονας χώρας
  • Αναγκαία η δημιουργία νέου λιμένα στο Κοντάρι, αφού έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες. Σε πρώτη φάση, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την προβλήτα για κρουαζιερόπλοια

Ολόκληρη η απάντηση του συνδυασμού του Πολύδωρου Λαμπρινούδη

Άφησε σχόλιο